- Bilen före renovering
- Projektbilen i Zackrisson verkstad med brödernas Saab V4 Turbo Racing i bakgrunden
- Det rostskadade hjulhuset och karossidan med en ny plåtdel som skall monteras.
- Garagemöte med Saabveteraner och projektgruppen
- På väg till lackering på NEVS
- Grundmålning av takets insida
- Daniel Karlsson i lackboxen på NEVS har lagt grundfärg på de lösa detaljerna
- Ytlack i motorrum och hjulhus färdigt
- Så här fint är det nu invändigt i bilen.
- Karossen färdig och väntar på avhämtning
- NEVS Paint Shop personal som hjälpt oss, från vänster: Process Engineer Daniel Karlsson, Senior Process Engineer Mikael Seppi och Director Manufacturing Bertil Gustavsson samt Lackerare Anders Andreasson (saknas på bilden)
- Thure Stam från Muséet kontrollerar att karossen är väl förankrad inför transporten
- På plats i Museets verkstad, Åke Zackrisson (tv) i samspråk med Hans Eklund
- Bakaxel och fjädrar på plats
- Kabelhärva, framvagn och huvudbromscylinder monterade
- Jan Erik Liedberg monterar hatthyllan i tunn aluminium
- Den numera ultralätta bakre delen, som man enkelt kan lyfta med handkraft
- Inredningen monterad förutom varvräknare och träratt
- Nu saknas bara motorn
- För första gången på egna hjul, alldeles för hög eftersom fjädrarna inte kapats till rätt längd ännu
- I samband med Svenska Saab klubbens årsmöte 30 mars 2019 visade bilen för första gången officiellt..
- Majoriteten av arbetsgruppen samlad
- Hjulinställning
- Interiören med bara det som behövs i en racerbil
- Motorrummet med den dubbla Solexförgasaren i förgrunden
- Åke Zackrisson och Ulf Andersson visar upp bilen för publiken på Saab Bilmuseum Festivalen 2019.
- Gösta Karlssons familj i anslutning till överlämningsceremonin.
- Göstas fru Ulla provsitter bilen och påpekar för oss att varvräknaren sitter fel!
- På plats i museet